Niedziela, 18.02.2018

fbinstalktwyt

Godło Profesjonalnej Obsługi

godlo profesjonalnej obslugi

O Projekcie

Przecież obsługa klienta czy kontrahenta to banał. Każdy to potrafi i wie – uśmiech, miłe słowo i... W większości tak myślimy o procesie obsługi, że to coś naturalnego, coś co jest dobre same z siebie i nie wymaga procedur czy systematyzacji. Tymczasem wystarczy stać się klientem czy kontrahentem dla własnej firmy, instytucji by zauważyć, że to co na pierwszy rzut oka wydaje się proste – wcale takim nie jest. Mimo wrażenia błahości tego zagadnienia jest to tylko wrażenie, ponieważ jakość tej usługi w części firm pozostawia dużo do życzenia. Dlatego też aby bliżej poznać mechanizmy obsługi klienta/kontrahenta oraz wskazać te dobre standardy powstał projekt badawczo-certyfikacyjny Godło Profesjonalnej Obsługi.

Godło Profesjonalnej Obsługi to ogólnopolski projekt badawczo-certyfikacyjny, który ma na celu prezentację podmiotów gospodarczych cechujących się wysokim poziomem Standardów Obsługi Klienta/Kontrahenta. Realizowane podczas projektu badania pokazują poziom satysfakcji klienta/kontrahenta ze współpracy z daną firmą, a także prawdopodobieństwo rekomendacji bezpośredniej dla wskazanego podmiotu.

Certyfikat Godło Profesjonalnej Obsługi jest przyznawany nie przez Radę Programową, a Klientów/Kontrahentów danej firmy. Wskazują oni na wysoką jakość współpracy z danym podmiotem, co pokazują prowadzone przez Współorganizatora, Polską Agencję Promocji Biznesu, badania zachowań rynkowych. Znak Projektu to poświadczenie wysokiej jakości obsługi oraz społecznego zaufania dla firmy.

Dlaczego Warto

Godło Profesjonalnej Obsługi ma wyróżnić rzetelne, sprawdzone i kompetentne firmy, które legitymują się wysokim wskaźnikiem Standardów Obsługi Klienta/Kontrahenta. Certyfikat i znak projektu badawczego to:

  • Potwierdzenie wiarygodności firmy
    Potwierdzenie wiarygodności firmy
  • Dbałość wizerunek firmy wśród Klientów/Kontrahentów
    Dbałość wizerunek firmy wśród Klientów/Kontrahentów
  • Silniejsza pozycja na rynku
    Silniejsza pozycja na rynku
  • Pomoc w pozyskaniu nowych Klientów/Kontrahentów
    Pomoc w pozyskaniu nowych Klientów/Kontrahentów
  • Zaangażowanie obecnych współpracowników
    Zaangażowanie obecnych współpracowników
  • Zaufanie potencjalnych współpracowników
    Zaufanie potencjalnych współpracowników

Gdzie mogę wykorzystać Znak projektu

Wykorzystanie Znaku projektu w komunikacji marketingowej pozwala podkreślić wiarygodność i rzetelność obsługi. To z kolei przekłada się na budowanie pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Jego eksponowanie i użytkowanie przez Laureata jest nieograniczone.

Poniżej podajemy kilka przykładów:

- komunikacja z pracownikami i otoczeniem – między innymi newsletter, ekspozycja certyfikatu na stronie internetowej, w biurze, podczas imprez firmowych;

- social media – prezentacja w kanałach informacyjnych, ale również profilach biznesowych;

- tradycyjne formy reklamy czyli: kampanie billboardowe, strona internetowa, materiały o firmie typu company profile, materiały prasowe o firmie, wywiady, artykuły, reklamy prasowe, oferty handlowe, materiały POS, opakowania czy etykiety produktów, standy w recepcji firmy, do stopki mailowej dla pracowników, bannery, roll upy;

- dokumentacja czy formularze dla kontrahentów i klientów.

Od badania do certyfikatu

Badanie zachowań rynkowych

Badania typu mistery pozwalają na określenie jakości standardów obsługi w określonej branży na podmiotach gospodarczych

Analiza wyników badań

Dzięki niej poznajemy Laureatów Godła Profesjonalnej Obsługi, którzy uzyskują prawo do posługiwania się Znakiem Projektu

Oficjalne ogłoszenia wyników badań

Każda z instytucji – Laureatów jest informowana o wynikach badań oraz o możliwości otrzymania specjalnego certyfikatu

Co badamy

Podstawą do badań w ramach projektu jest analiza doświadczeń i satysfakcji klientów czy kontrahentów danej jednostki biznesowej. Badanie typu mistery czyli tajemniczy klient odbywa się metodami online i offline, przy użyciu opracowanych scenariuszy oraz kwestionariuszy. Badania obejmują:

- jakość obsługi klienta/kontrahenta

- poziom zaspokojenia potrzeb i oczekiwań klientów/kontrahentów

- poziom zaufania do instytucji

- lojalność klienta/kontrahenta (NPS)

Każdy kwestionariusz i scenariusz jest dostosowany do badanej branży i specyfiki podmiotów w niej działających. Badania i analizy również dopasujemy do kanałów dotarcia jednostki do klienta czy kontrahenta.

Wskaźnik rzetelności w obsłudze wyliczany jest po zebraniu danych z powyższych obszarów. Godło Profesjonalnej Obsługi może zostać przyznane firmie, instytucji, której wskaźnik obsługi wynosi minimum 75% całości oceny.

Ostateczną decyzje o przyznaniu Certyfikatu i Znaku podejmuje Rada Programowa Projektu wraz z Organizatorem.

Informacje o GPO

Projekt Godło Profesjonalnej Obsługi współorganizuje Polska Agencja Promocji Biznesu

Certyfikat i Godło Profesjonalnej Obsługi nadawane są przez Radę Programową Projektu na podstawie badań społecznych typu mistery dostosowane do danej branży oraz monitoringu rzetelności podmiotów gospodarczych

Projekt ma charakter otwarty i jest dostępny dla wszystkich firm

Certyfikat przyznawany jest na podstawie wieloetapowej oceny uwzględniającej opinie społeczności

Badania poszczególnych branż opierają się o zindywidualizowane kwestionariusze uwzględniające ich specyfikę

Firmy, które są ogłoszone Laureatami muszą uzyskać w badaniu całościowy indeks rzetelności na poziomie 75%

Ostateczną decyzje o przyznaniu Znaku i Certyfikatu podejmuje Organizator Projektu oraz Rada Programowa

gpo regulamin

Wydarzenia

« Luty 2018 »
Pn Wt Śr Czw Pt Sb Nie
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Przekrój Biznesu

Pod względem produkcji mebli, Polska znajduje się na 6. miejscu światowego zestawienia. Krajowe firmy - takie jak Idźczak-Meble - wytrwale pracują nad utrzymaniem tej chlubnej pozycji. Przedstawiciele pozostałych segmentów rynku z podziwem, ale pewnie też z zazdrością, spoglądają na osiągnięcia polskiego meblarstwa. W 2016 r. wartość produkcji sprzedanej sięgnęła tutaj 42 mld zł. Aż 90 proc. wyprodukowanych mebli znalazło swoich klientów za granicą. O dobrą passę rodzimego rynku dbają firmy takie jak Idźczak-Meble. To wielkopolskie przedsiębiorstwo od niemal 30 lat bezustannie umacnia swoją pozycję na polskim rynku, śmiało wyglądając poza jego granice. Park maszynowy firmy Idźczak-Meble O drodze do sukcesu, ale również o planach firmy Idźczak-Polska rozmawialiśmy z właścicielem firmy, panem Marcinem Idźczakiem , dyrektorem ds. eksportu firmy. Idźczak-Meble to ugruntowana marka o silnej pozycji w swej branży. Jak wyglądała droga do osiągnięcia takiej pozycji? Nasza droga była bardzo...

Nie wielkość firmy świadczy o jej rozpoznawalności, ale produkt i ludzie, którzy o jego jakość dbają każdego dnia. Tak też się dzieje w przypadku „Muszynianki”, która od wielu lat nieprzerwanie towarzyszy Polakom w domu, pracy i na dalekich wyprawach. To właśnie prestiż firmy i zaufanie klientów spowodowały, że „Muszynianka” została nominowana do tytułu Autorytet Biznesu, co jest najlepszym dowodem na to, że mniejsze przedsiębiorstwa mogą być wzorem do naśladowania dla innych, również większych firm. Cenne minerały w zasięgu ręki Biotechnolodzy badający zawartość pierwiastków odżywczych w „Muszyniance” dbają o ich poziom, szczególnie o wysoką zawartość wapnia i magnezu, czyli składników bardzo często wymagających suplementacji w codziennej diecie. Dodatkowo, pijąc „Muszyniankę”, uzupełniamy niedobory takich pierwiastków jak potas, dzięki któremu sprawnie pracuje serce i układ krążenia, a także żelazo, które wspomaga gospodarkę tlenową w organizmie. Zawarte w niej wodorowęglany...

Niskie temperatury i niesprzyjająca aura na zewnątrz skłania nas do częstszego sięgania po tłuste lub słodkie jedzenie, co w efekcie odbija się na naszej sylwetce i samopoczuciu. A przecież nie trzeba wiele, żeby odżywiać się i smacznie, i zdrowo. Wystarczy sięgać po produkty wysokiej jakości, takie jak oferuje EkaMedica. EkaMedica to dynamicznie rozwijająca się polska firma, specjalizująca się w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych suplementów diety, w formie soków, kapsułek, ale także maści i żeli, których dobroczynne działanie skutkuje poprawą zdrowia i jakości życia nawet najbardziej wymagających klientów w każdym wieku. Oryginalne i naturalne składy Sukces produktów EkaMedica jest efektem pasji właścicieli do zdrowego stylu życia, którzy stale poszukują rozwiązań, aby podnosić jakość naszego samopoczucia. Klienci doceniają przede wszystkim wysoką jakość produktów, doskonały smak oraz oryginalne, naturalne składy. Co więcej, produkty są wytwarzane w Polsce, więc nie tracą swoich...

Maszyny i design – może się wydawać, że te dwie dziedziny nie mają ze sobą nic wspólnego, tymczasem okazuje się, że połączenie ich sił tworzy potencjał do dalszego rozwoju firmy. Tak też się dzieje w przypadku AFM Defum, firmy, która od kilkudziesięciu lat przoduje w produkcji obrabiarek skrawających do metalu - centrów pionowych, tokarek kłowych, tokarek pionowych oraz nakiełczarek. Przy tego typu konstrukcjach zawsze najistotniejsze są walory techniczne i na to głównie patrzą klienci. Nie zapominajmy jednak, że przy tak poważnych inwestycjach pod uwagę bierze się także... wygląd maszyny. Ze względu na coraz większy wybór ofert maszyn o zbliżonych parametrach, klienci coraz częściej patrzą też na estetykę i wygląd, a nawet kolorystykę danego sprzętu. – W wielu wypadkach spotykamy się z koniecznością zastosowania kolorystyki maszyny komponującej się z barwami firmowymi klienta. Te trendy rynkowe skłaniają wielu producentów obrabiarek do zwiększania inwestycji w projektowanie coraz...

Minęło 10 lat od powstania Oddziału Ścian Szczelinowych Keller Polska. Z tej okazji 11 października 2017 w warszawskim hotelu Marriott zgromadzili się twórcy, pracownicy i goście Keller Polska, aby świętować i wspominać przełomową w historii firmy dekadę. Obchody 10. lecia rozpoczął Artur Gaszewski – dyrektor naczelny Keller Polska i (jak nie omieszkał wspomnieć prowadzący imprezę Tomasz Zimoch) były zawodnik drużyny Skra Warszawa, wraz z dyrektorem finansowym i członkiem zarządu Małgorzatą Bednarską-Sordyl , przywitał tłumnie zebranych gości i wspólnie zaprosili wszystkich do wspomnień, ale też i zabawy. 10 lat Oddziału Ścian Szczelinowych w 20 letniej historii firmy przybliżyli zebranym Piotr Nowacki i Łukasz Ledziński. – Nazywam się Piotr Nowacki i od zawsze jestem marzycielem – tak swoją przemowę rozpoczął założyciel OŚS, obecnie dyrektor oddziału w Poznaniu. – Nasz oddział powstał z marzeń, ale nie było łatwo. Mieliśmy może nie pod górkę, ale bardzo dużo początkowych zadań do...

Zdecydowana większość produktów spożywczych, z jakimi mamy do czynienia na co dzień, pełna jest barwników i sztucznych konserwantów. Równocześnie wzrasta świadomość konsumentów i coraz częściej sięgają oni po wyselekcjonowane produkty z najwyższej półki, takie jak EkaMedica. Firma EkaMedica powstała w 2001 roku w Kozach, aby produkować i dostarczać Klientom naturalne preparaty: suplementy diety w formie soków, tabletek, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz kosmetyki. Marka EkaMedica od początku swojej działalności kieruje się mottem Naturalnie Znaczy Zdrowo. Nie byłoby to możliwe, gdyby nie wieloletnie doświadczenie i wiedza, która pozwala łączyć doświadczenie czerpane z wieloletniej tradycji medycyny naturalnej z najnowszymi technologiami i osiągnięciami współczesnej nauki. Produkty EkaMedica dostępne są dla każdego, można je znaleźć w aptekach, sklepach zielarsko-medycznych, sklepach ekologicznych i ze zdrową żywnością. Produkty tej marki dostępne są...

Firma Idźczak-Meble przez ostatnie ćwierć wieku umacniała swoją pozycję nie tylko na polskim rynku, ale i zagranicznym. Nieustająca potrzeba doskonalenia produktów, a co za tym idzie postęp, zaowocowały wciąż poszerzającym się gronem usatysfakcjonowanych klientów. W swojej branży Idźczak to niekwestionowany Autorytet. Ktoś kiedyś powiedział, że jednym z sekretów powodzenia w biznesie jest zgrany zespół ludzi, dla których sukces firmy równoznaczny jest z ich prywatnym spełnieniem. Pracownicy Idźczak-Meble nieustannie podążają za najnowszymi trendami, wyznaczając przy tym trafne kierunki i realizując coraz ambitniejsze projekty. Pozwala to firmie z sukcesem brać udział w targach i wystawach w Europie, a także poza jej granicami. Ten uznany producent mebli wie również, jak robi się marketing, na co dowodem niech będzie nawiązanie współpracy ze światowej klasy piłkarzem — Łukaszem Piszczkiem, który został ambasadorem marki IDŹCZAK-MEBLE. Idźczak-Meble to firma obecna w przestrzeni...

Wymiana handlowa między Polską a Niemcami przekroczyła w minionym roku 100 mld euro. Jest to wynik historyczny. Rynek przeżywa dynamiczne zmiany. Firma Raben jest tego świadoma i robi wszystko, by zawsze być o krok do przodu. Polska jest dziś jednym z siedmiu najważniejszych partnerów handlowych Niemiec. Silny związek z rynkiem niemieckim (27% udziału w eksporcie i 23% w imporcie) sprawia, że nie pozostajemy obojętni na to, co dzieje się za nasza zachodnią granicą. Transport do państw Unii Europejskiej wzrósł w ciągu ostatniego roku o 2,6 proc., co przyniosło polskiej gospodarce 146,3 mld euro. Kontakty handlowe z Niemcami wzrosły z kolei o 3,1 proc. Przedsiębiorcy nie spoczywają na laurach. Świadomość zwyżkującej wymiany handlowej pozwala im na pewien optymizm, któremu powinna towarzyszyć wzmożona czujność. Większy import i eksport, ale również zmiany w prawie transportowym, dyrektywy unijne, brak dostępności kierowców, stawiają kolejne wyzwania przed branżą. Wyścig ze zmianami...

Przy ratowaniu życia małych pacjentów potrzebny jest nie tylko profesjonalizm, ale i pieniądze. Firma WIŚNIOWSKI kontynuuje swoje działania w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. W pierwszy poniedziałek września odbyła się konferencja, która zainaugurowała akcję „Razem ratujmy małe serduszka”. Firma WIŚNIOWSKI organizuje i koordynuje przebieg całej kampanii społecznej. Jej istotą jest zebranie funduszy dla celowej fundacji Schola Cordis, która wspiera innowacyjną Klinikę Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie i jej małych pacjentów, niejednokrotnie cudem wyrwanych z rąk śmierci. Akcję objęło swoim patronatem radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sądecki. Najnowsza akcja to nie pierwsze działanie tego przedsiębiorstwa na rzecz społeczeństwa. Istota kampanii polega na kreatywnej współpracy firmy z jej Partnerami Handlowymi. Ci z nich, którzy zdecydowali się na uczestnictwo w akcji, przekażą na szczytny cel 0,5 proc. obrotu z firmą WIŚNIOWSKI, realizowanego w ciągu trzech miesięcy,...

Andrychowska Fabryka Maszyn S.A. to jedno z najstarszych polskich przedsiębiorstw. Firma powstała w 1946 roku i od ponad 70 lat jest czołowym polskim producentem obrabiarek. Rozmawiamy z Arturem Bartkowiakiem, Prezesem Zarządu AFM DEFUM. W ubiegłym roku AFM DEFUM obchodziła jubileusz 70-lecia. Czy jest pan w stanie wskazać szczególne momenty w historii firmy? Niewątpliwie ważnym momentem z formalnego punktu widzenia był rok 1946 – kiedy znacjonalizowano prywatne przedsiębiorstwo Ludwika Cytlinga i nadano mu nazwę Andrychowskiej Fabryki Maszyn. Ten okres uważa się za formalną datę powstania Firmy o obecnej nazwie. Z punktu widzenia obecnego kształtu przedsiębiorstwa i jego dorobku, istotne były przede wszystkim momenty związanie ze wzbogacaniem wiedzy i doświadczenia zakładu. Od początku AFM specjalizowała się w produkcji tokarek. Przełomowym momentem był rok 1976 i pozyskanie kontraktu na produkcję tokarek sterowanych numerycznie dla Firmy Boehringer. To wyzwanie przyniosło bezcenne...

WIG20 / WIG

Kursy walut

Zaloguj się

Lub zaloguj się ze swojego konta:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się
Logując się ze swojego konta zgadzasz się z postanowieniami Regulaminu portalu.

Zapisz się do newslettera

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do naszego newslettera

Napisz do Nas!